Translate

15 Ocak 2017 Pazar

Phuket Maceralarına Devamm :)

Merhaba,

En son ki yazımda Phuketteki ilk aktivite günümüzden bahsetmiştim. Şimdi o günün gecesine doğru gidelim bakalım neler olmuş...

Bu arada bana bu kadar şeyi nasıl hatırladığımı soranlar oluyor. :) Tamamen fotoğraflardan hatırlıyorum, açıkçası :) Unutuyorsunuz ya da karıştırıyorsunuz çünkü zamanla ne zaman ne yaptığınızı. Ben fotoğraf zamanlamasından yola çıkarak anlatmaya çalışıyorum, sizlere. Tayland'a gitmeden öce blog açma gibi bir fikrim yoktu, o yüzden gezerken not alamadım ya da fotoğraflarımı ona uygun çekemedim. Tatilden dönünce blog açmaya karar verdim. Dolayısıyla sadece hatırladıklarım kadarını sizlerle paylaşıyorum. :) Bundan sonraki gezilerimi sizlere daha yararlı bilgiler vermek için not alarak geçireceğim bol bol :)

Gündüz olan aktivitemiz yarım günümüzü almıştı, aktivite bitimi otele döndüğümüzde yemeğimizi yine bir fast food restaurantında yiyip, doğruuu denize gittik. Denizde sürekli dönmeli, oynamalı, hoplamalı, zıplamalı videolar çektik. Bunları sık sık göreceksiniz zaten :) Sizlerle de paylaşıyorum.


Hava her zamanki gibi bir kapalı bir güneşli oluyor, ama her iki durumda da sıcaklık ve nem olabildiğince yüksekti. Yumuşacık bir denizi var. Çok keyif alıyorsunuz denizde vakit geçirmekten ve sahilinde yürümesinden. Sahili çok uzun en az 2-3 km vardı diyebilirim.



Deniz keyfimiz bittikten sonra akşam oldu, hava karardı demektir.

Bu akşam sokaklara ve caddelere biraz daha aşinaydık. :) Nerelere gideceğimizi daha iyi biliyorduk. Yine Bangla Caddesi'ne doğru yola çıktık. Sıcacık bir hava vardı. Çok kalabalıktı, her milletten insan vardı sokaklarda. Bangla Caddesi'ne geldiğimizde yine rengarenkti, cıvıl cıvıl :) Sanki hiç uyumayan bir cadde. Öyle dinamik. Sonra bir kalabalık çekti dikkatimizi, gülüşmeler falan. Meğer 5D sinema platformu kurmuşlar sokağa ama manuel olanı :) Efektler bizim Puketlilerden yanlış anlaşılmasın :) Hemen anlatayım aynı zamanda da videoyu paylaşacağım. Adamlar hareketli platform kurmuşlar.Gelen müşteriyi bu hareketli platformun üzerine çıkartıyor. 5D gözlüğünü taktırıyorlar, arkada ki ekranda beliren efekte göre tren sağa gidiyor diyelim, platformu sağa çeviriyorlar :) Çığlık sesleri çıkartıyorlar. :) O kadar komik oluyor ki, yaşayan bilir. Orkun'a çok ısrar ettim denemesi için, en son beni kırmadı. O da denemeye karar verdi. Ben hayatımda hiç böyle güldüğümü hatırlamıyorum, gülmekten karnıma ağrılar girdi, hatta öksürük tuttu O kadar yani. 50 kiloluk bir adam 80 kiloluk bir adamı platformda sağa sola oynatmaya çalışırsa ikisi birden devrilirler tabii ki :)
Videoyu mutlaka sonuna kadar izleyin, çünkü olay videonun yarısından itibaren başlıyor...
İyi seyirler, bol gülmeler :)




5D sinemadan sonra Orkun'la ikimiz epey bir yorulmuştuk. Biraz dolaştıktan sonra masaja gitmeye karar verdik. Sokaklar masaj salonlarıyla dolu, her yerin müşteri kalitesi (!) aynı olmayabiliyor, dikkat edin :) Bazı masaj salonları belirtici olarak kapılarına 'NO SEX' yazısı koymuşlar :) Bizde kendimize uygun masaj salonu bakmaya başladık.Otele yakın bir yerde temiz bir masaj salonu bulduk. 

Masaj için önünüze bir liste koyuyorlar. O listeden hangi masajı istediğinizi seçiyorsunuz. Örneğin, doğal taşlarla masaj, yağlı masaj, ayak masajı, el masajı, Thai masajı, vs. Hepsinin fiyatı değişiyor. Biz Thai masajını seçtik. :) Ve anlaştık. Kişi başı 100 bahttı. Yani yaklaşık 10 lira :)

Masaj salonuna ayakkabılarınızla girmiyorsunuz, salonun dışına bir ayakkabılık koymuşlar, ayakkabılarınızı dışarıda çıkarıp içeri giriyorsunuz. Bu sadece gittiğimiz masaj salonuna özel değil Tayland'lılara özel bir durum. Ayakkabıyla özel belirledikleri yerlere,çalışma alanlarına, otel odalarına girmiyorlar. Mesela bizim otel odamızla ilgili bir sorun olmuştu. Mühendis odamıza ayakkabılarını kapının dışarısında bırakarak girmişti. İlk orada görmüştük bu adetlerini. Biz ısrarla ayakkabılarınızla girebilirsiniz dememize rağmen onlar ayakkabılarını dışarıda bırakarak içeri giriyorlar.

Ayakkabılarımızı çıkardıktan sonra ben tedirgin olmuştum açıkçası çalınmasından ama dediğim gibi onlar da alışılmış bir durum olduğu için kimse sizin ayakkabınızla ilgilenmiyor. :)))

Bu arada bir şey daha belirtmek istiyorum. Gittiğiniz yerlerde, Burger King, Mc Donalds, Subway, masaj salonları, gece klüpleri, barlar, vs. müşteri çekmek amacıyla ücretsiz wifi olanağı sağlıyorlar. Çok yararlı oluyor. Bizim gittiğimiz masaj salonunda da wifi vardı.

Masaj Salonu, No Shoes :)
Neyse masaj salonuna girdiğimizde bizi direkt uzak doğu havası karşılıyordu. Mentol kokusu, rahatlatıcı asya müzikleri, sessizlik,.... Huzurdu resmen :) Koltuklara uzanmış bir kaç kişi masaj yaptırıyordu. Resmen kendilerinden geçmiş, uyuyup kalmışlardı. Ben de ilkten bizimde koltuklara geçeceğimizi düşünmüşüm ama Thai masajı koltuklarda değil, uzanarak yapıldığı için bizi başka odaya aldılar. Odalar birbiri arasında perdeyle paravan yapılmış bölmelerden oluşuyor, kapısı da perdeden, içinde iki tane yer yatağı var. Bir de karanlık :) 

Masaj yapacak olan kızlar Orkun'la ikimizi bu bahsettiğim odaya aldılar. Farklı bir ortamda olduğumuz için biraz tedirgindik. :) Sonra çalışan kızlardan biri üstümüzü değiştirmemiz için bize eşofman altı getirdi. İnce bir kumaştan kapri diye düşünebilirsiniz. Ama şöyle bir özelliği var. Türk mantığına göre kapriyi ters giyiyorsunuz :) Yani bel darlığını ayarlamak için sarkan ipler var ya onların ters olması gerekiyormuş. Orkun'la ikimiz düz giydiğimiz için kızlar bize güldü :) Değiştirmemiz gerektiğini söylediler. Biz de değiştirdik. Garip bir komediydi. :))

Bize giydirdikleri kapri :)
Sonra iki kız geldi, bize masaj yapmaya başladılar. Ben oraya rahatlamaya gittiğimizi düşünmüştüm ama tüm masaj boyunca kastım kendimi, bir yerim acıyacak mı korkusundan. :) Bazı hareketler biraz sertti çünkü. Orkun'da bende bayağı hırpalandık. :) Thai masajı sert bir masajmış arkadaşlar, bilginiz olsun. Kemiklerimizden gelen seslerle bir orkestra kurulurdu diyebilirim :) Yine de güzel bir deneyimdi. 

Çalışanları çok güler yüzlü olan salonumuzdan ayrılırken yine geleceğiz demeyi de ihmal etmedik. Masajın raconu sertmiş yoksa kızlar çok kibardı. :)

Derin bir uyku çekmek için otele vardık.
Ertesi gün bizi James Bond adasının içinde olduğu denizler ve adalarla dolu bir gün bekliyordu. :)


Masaj bittikten sonraaa :)
Kişisel Sosyal Medya Hesaplarım: 

       F: Dilek Körhasan Ulu                     İ: @_dilekulu_
     



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder